دستمو گرفته برده دلم نرفته باش نهبیا فرض کن تمام زندگیم یه دست داشتممن با یکی بودم که بودنش عذابم بوداما تصویر تو هرشب توی خوابم بودنگو تقصیر منه که رفتم اتفاقم بودچند دفعه گرفتمت اما بازم قطع کرمدنمی دونی چند دفعه امروزم و لعنت کردمنمی دونی تولدت چه حالیو رد کردمبه خودم بد کردمحواسم از خیال تو پرت نمی شود چرا چرا همیشه پیش رومیمتنفرم به هرکی جز تو دل بسپارمولی خوب شدیم بده که هنوز بهت حس دارممتنفرم که هر گوشه ی ذهنم از تو آدرس دارمبا دلی که تو فقط می شناسی کم طاقت بودمدیونی که فک کنی که خیلی برام راحت بودمی دونم همیشه بهتر از منش واست بودواست بودچند دفعه گرفتمت اما بازم قطع کرمدنمی دونی چند دفعه امروزم و لعنت کردمنمی دونی تولدت چه حالیو رد کردمبه خودم بد کردمحواسم از خیال تو پرت نمی شود چرا چرا همیشه پیش رومی+ نوشته شده در جمعه هفدهم آذر ۱۳۹۶ساعت 20:22  توسط fateme | نه باتو نه بی تو..........
ما را در سایت نه باتو نه بی تو....... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 1:13